Penulis

Formula Kuasai Kerjaya (FKK) dan Profil kerjaya EFR adalah disusun oleh Pengasas kumpulan EFR – Ts. Dr. Edly Ramly (-DER-). Sebelum beliau menjadi graduan ijazah pertama, beliau telah bekerja di lebih daripada 20 pelbagai organisasi. Berbagai pengalaman pahit manis yang dialami oleh beliau sebelum beliau mendapat kerjaya pertama disebuah syarikat automotif multinasional. Dalam masa setahun beliau telah mendapat jawatan setanding pengurus jabatan dan dalam masa tidak sampai 3 tahun telah berjaya menyandang jawatan tertinggi di dalam organisasi.

Setelah 5 tahun menjadi graduan, beliau telah mengasas sebuah syarikat sendiri pada tahun 2006 dan beberapa syarikat di bawah kumpulan EFR. Tidak sampai dua tahun hasil jualan EFR telah mencecah jutaan ringgit. Kini EFR telah beroperasi di lebih daripada 5 negara  dan portfolio pelanggan di lebih daripada sepuluh Negara. Beliau juga telah memberikan khidmat runding, audit, [enilaian dan latihan kepada lebih daripada 500 organisasi didalam bidang pengurusan kualiti di seluruh dunia.

Apakah rahsia kerjaya beliau? Kini beliau telah menyusun profil kerjaya termasuk strategi dan tip-tip untuk mencapai kerjaya cemerlang hasil daripada pengalaman beliau untuk dikongsikan bersama anda.

Untuk maklumat berkaitan kecemerlangan perniagaan, organisasi, sistem pengurusan kualiti dan HSE, boleh layari:

Welcome to EFR Cert

Terima Kasih

Tinggalkan komen